Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

Externí autor25. 3. 2002

Televize Joj, dcera české Novy, je třetí nejsledovanější televizní stanicí na Slovensku. Joj TV, která začala vysílat začátkem března, sleduje bezmála 21 procent obyvatel. Vyplývá to z březnové ankety Odboru mediálního výzkumu Slovenského rozhlasu.Nejoblíbenější televizí na Slovensku zůstává Markíza, kterou sleduje více než 76 procent obyvatel. První program veřejnoprávní Slovenské televize (STV) si naladí přibližně 53 procent občanů. Patnáct procent Slováků sleduje program STV 2 a 11,5 procenta obyvatel zpravodajskou televizi TA3.
Joj TV začala vysílat s pokrytím 65 procent obyvatel Slovenska. Projekt šéfa Novy Vladimíra Železného přitom předpokládá, že v příštím roce budou Joj moci sledovat až tři čtvrtiny Slováků. Hlavní konkurent na slovenském trhu, komerční televize Markíza, před časem již napadla přidělení frekvencí pro Joj u Nejvyššího soudu.

-čtk-

×

MEF Holding má získat 100procentní kontrolu nad Joj TV

Starší článek

Kirch se možná vzdá většiny v KirchMedia

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Mladá Fronta

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více