Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

25. 3. 2002 09:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Joj, dcera české Novy, je třetí nejsledovanější televizní stanicí na Slovensku. Joj TV, která začala vysílat začátkem března, sleduje bezmála 21 procent obyvatel. Vyplývá to z březnové ankety Odboru mediálního výzkumu Slovenského rozhlasu.Nejoblíbenější televizí na Slovensku zůstává Markíza, kterou sleduje více než 76 procent obyvatel. První program veřejnoprávní Slovenské televize (STV) si naladí přibližně 53 procent občanů. Patnáct procent Slováků sleduje program STV 2 a 11,5 procenta obyvatel zpravodajskou televizi TA3.
Joj TV začala vysílat s pokrytím 65 procent obyvatel Slovenska. Projekt šéfa Novy Vladimíra Železného přitom předpokládá, že v příštím roce budou Joj moci sledovat až tři čtvrtiny Slováků. Hlavní konkurent na slovenském trhu, komerční televize Markíza, před časem již napadla přidělení frekvencí pro Joj u Nejvyššího soudu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.