Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

Externí autor25. 3. 2002

Televize Joj, dcera české Novy, je třetí nejsledovanější televizní stanicí na Slovensku. Joj TV, která začala vysílat začátkem března, sleduje bezmála 21 procent obyvatel. Vyplývá to z březnové ankety Odboru mediálního výzkumu Slovenského rozhlasu.Nejoblíbenější televizí na Slovensku zůstává Markíza, kterou sleduje více než 76 procent obyvatel. První program veřejnoprávní Slovenské televize (STV) si naladí přibližně 53 procent občanů. Patnáct procent Slováků sleduje program STV 2 a 11,5 procenta obyvatel zpravodajskou televizi TA3.
Joj TV začala vysílat s pokrytím 65 procent obyvatel Slovenska. Projekt šéfa Novy Vladimíra Železného přitom předpokládá, že v příštím roce budou Joj moci sledovat až tři čtvrtiny Slováků. Hlavní konkurent na slovenském trhu, komerční televize Markíza, před časem již napadla přidělení frekvencí pro Joj u Nejvyššího soudu.

-čtk-

×

MEF Holding má získat 100procentní kontrolu nad Joj TV

Starší článek

Kirch se možná vzdá většiny v KirchMedia

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více