Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

MEF Holding má získat 100procentní kontrolu nad Joj TV

Externí autor25. 3. 2002

Někdejší ředitel televize Global Marcel Dekanovský se rozhodl prodat svůj 30procentní podíl ve společnosti MAC TV, která vlastní licenci na novou televizi Joj. Mluvčí televize Joj, dcery české Novy, Ľudovít Tóth listu Sme řekl, že jméno kupce Dekanovský prozatím neprozradil. Mělo by se však prý jednat o slovenskou společnost. Podle informací zmíněného deníku by měl být kupcem Vladimír Komár, člen představenstva a spolumajitel MEF Holding.
Sme připomíná, že společnost MEF Holding přes Českou produkční Invest kontroluje i zbylých 70 procent společnosti MAC TV. MEF Holding vlastní Českou produkční 2000, která zabezpečuje chod televize Nova a vlastní také čtvrtinový podíl v CET 21, která má licenci na vysílání Novy.
Převod obchodního podílu musí schválit Rada pro vysílání a retransmisi. Pokud rada tento krok udělá, MEF Holding bude mít 100procentní kontrolu nad televizí Joj. Podle Sme však podíl kupuje jenom Slovák Komár. Takovýmto způsobem se má prý dodržet zákon, který radě doporučuje, aby v televizi měl podíl slovenský subjekt.
MEF Holding vlastní podle Sme kromě Komára ještě Češi Jiří Šmejc a Jan Gerner. Společnost založili v roce 1994 a začali obchodovat s cennými papíry a věnovali se také investičnímu bankovnictví. S podnikáním v médiích začali v roce 1999. Loni prý odhadl Komár roční obrat celého holdingu na dvě miliardy českých korun.
MAC TV podle Sme požádala licenční radu také o změnu v programové oblasti v televizi Joj. Jedná se především o zvýšení podílu filmů, zábavy a rozšíření vysílání na 24 hodin denně. Televize prý také požaduje snížení podílu slovenských pořadů z 80 na 60 procent.
Joj TV začala vysílat začátkem března s pokrytím 65 procent obyvatel Slovenska. Projekt šéfa Novy Vladimíra Železného přitom počítá, že v příštím roce bude Joj moci sledovat až tři čtvrtiny Slováků. Hlavním konkurentem na slovenském trhu je nejsilnější komerční televize Markíza, která již napadla přidělení frekvencí pro Joj u Nejvyššího soudu.

-čtk-

×

Soud nevyhověl Telecomu v případě reklamy společnosti RadioMobil

Starší článek

Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více