Tomáš Hájek bude novým ředitelem asociace přímého marketingu

22. 3. 2002 16:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým ředitelem Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu se od dubna stane Tomáš Hájek, který tak nahradí Pavla Dolanského. Ten ve funkci působil do konce ledna letošního roku.
Hájek pracoval posledních sedm let na různých pozicích ve vydavatelské a mediální oblasti, naposledy jako vedoucí oddělení odbytu a výzkumu trhu Českého a slovenského odborného nakladatelství.
ADMAZ má 37 členů. Sdružuje převážně firmy z oblasti zásilkového obchodu, telemarketingu a direct marketingových služeb. Mezi členy je Česká pošta, Sevt, Dimar, DMMS CZ, EDM, Euromedia Group, Mediatel, Moraviapress, Ogilvy One, či Neckermann a Quelle.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.