Railreklam vypustí na dráhu pomalované reklamní vlaky

21. 3. 2002 18:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Railreklam jako první firma v České republice realizuje projekt „reklamních vlaků.“ Prvního června by měla podle scénáře projektu vyjet na českých drahách první pomalovaná lokomotiva. Realizace malby se uskuteční pravděpodobně už v květnu.
Reklamní plocha jednoho vagónu je podle projektu Railreklam okolo 260 m2. Jednotlivé vlakové soupravy mají 5 a více vagónů, takže například u všem dobře známého vlaku typu pantograf, který má 5 vagónů a je dlouhý 132 m činí vlastní reklamní plocha 274 m2 na jedné straně a po obou stranách neuvěřitelných 548 m2. Cena uvedené elektrické jednotky typového označení E 470 se pohybuje v řádech několika milionů korun a zahrnuje roční pronájem soupravy, nastříkání soupravy před výlepem fólie i zpětné uvedení do původního stavu.
Více se mohou čtenáři dozvědět v příloze Venkovní reklama 2002 M&M, která vychází 8. dubna 2002.

-pda –

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.