Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Consumer Data spouští celostátní sběr dat

Externí autor21. 3. 2002

Společnost Consumer Data organizuje v současné době v České republice svou první celostátní anketu pro spotřebitele. Na jejím základě bude následně spuštěn prodej „Life Style“ spotřebitelské databáze s tím, že konkrétní data by měla být dodávána v průběhu května. Podle ředitele společnosti Michala Kašpárka bylo osloveno formou neadresného dotazníku 3 miliony 800 tisíc domácností.
Před spuštěním dotazování proběhl test dotazníku v nákladu 100 tisíc kusů a výsledky byly podle něj až překvapivě dobré: 7,9 % získaných jednotlivců a 5 % získaných domácností. „Očekáváme zhruba 3 % response rate pro domácnosti, ale možná budeme ještě příjemně překvapeni. Momentální situace vypadá velmi pozitivně,“ uvedl pro M&M Michal Kašpárek.
Anketa je dobrovolná, spotřebitel rovněž může vyplnit pouze otázky, které chce. Měla by být realizována pravidelně 2x do roka (další vlna je naplánována na leden 2003) tak, aby nabízená data byla co nejaktuálnější, což klientům přinese zefektivnění direct marketingových aktivit. Cílem ankety je dát firmám možnost komunikovat s cílovými spotřebiteli výhradně na základě jejich vlastních preferencí, protože ti mají možnost ovlivnit, jaké nabídky služeb či výrobků jim budou následně zasílány. Projekt byl konzultován se Úřadem pro ochranu osobních údajů a jeho podněty byly do formy dotazníku implementovány.

-luc-

×

Sloučení vlastníků licence britské ITV již nic nebrání

Starší článek

Mf Dnes má novou šéfku ekonomiky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více