Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Největší poskytovatel připojení v Evropě snížil ztrátu

Externí autor21. 3. 2002

Provozní ztráta společnosti T- Online, která je největším poskytovatelem připojení k internetu v Evropě, klesla v loňském posledním čtvrtletí na 31,2 miliónu eur z 68,1 miliónu ve stejném období předloni díky snížení nákladů v německé divizi. Oznámili to zástupci firmy s tím, že její tržby stouply z 254,5 miliónu na 331 miliónů eur.
Výsledky tak byly v souladu s odhady analytiků, kteří podle průzkumu agentury Reuters očekávali v průměru ztrátu 27,3 miliónu eur při tržbách 324,6 miliónu. Za celý minulý rok však provozní ztráta vzrostla na 189 miliónů eur ze 121,6 miliónu v roce 2000.
Příjmy T-Online závisí především na poplatcích za připojení k internetu, které se ve čtvrtém čtvrtletí na celkových tržbách podílely 80 procenty. Firma však uvedla, že se jí podařilo zvýšit příjmy z internetové reklamy a obchodu, a její tržby bez zahrnutí poplatků za připojení tak stouply na 65 miliónů z 40,3 miliónu eur ve třetím čtvrtletí.

-čtk-

×

Nejobdivovanější firmou v ČR je stále Škoda Auto a Fischer

Starší článek

Informace státní správy má sjednotit BusinessInfo

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více