Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

KPN zvýšila nabídku na internetový servis EuroWeb o 20 procent

Externí autor21. 3. 2002

Nizozemská telekomunikační společnost KPN zvýšila o 20 procent nabídku na odkoupení dosud nevlastněných akcií internetové firmy EuroWeb, která působí také na českém trhu. Snaha o odkoupení EuroWeb je součástí plánu restrukturalizace aktiv KPN ve střední a východní Evropě v přípravě na jejich budoucí prodej.
KPN vlastní přes svou dceřinou firmu Everest Acquisition 52,8 procenta EuroWeb, který zprostředkovává přístup k internetu v Česku, Maďarsku a Rumunsku. Nyní nabízí za zbylé akcie této firmy 2,70 dolaru za akcii a celou firmu tak oceňuje na 12,6 miliónu USD.
KPN předložila první nabídku na EuroWeb před měsícem při ceně 2,25 USD za akcii. Cena akcií EuroWeb se dnes pohybovala kolem 2,67 USD.
Důvodem zvýšení nabídky byl podle KPN záměr skupiny akcionářů EuroWeb řešit otázku ceny soudně. Nespokojení akcionáři v principu souhlasili s tím, že od soudního prosazování vyšší ceny při zvýšené nabídce upustí, uvedla nizozemská společnost.
KPN je spolu se švýcarskou společností Swisscom součástí konsorcia TelSource, které drží zhruba 27 procent akcií Českého Telecomu. KPN však chce své aktivity ve východní Evropě prodat a soustředit se na klíčové trhy Nizozemska, Belgie a Německa.
KPN chce spojit EuroWeb s Everest Acquisition a tu pak sloučit s maďarskou datovou firmou Pantel, kde Holanďani vlastní 75 procent. Nakonec hodlá KPN prodat i Pantel. Letos již KPN dokončila prodej svého podílu v maďarském mobilním operátorovi Pannon finské firmě Sonera.

-čtk-

×

BBC se pokusí zjistit, jestli jsou blondýnky hloupé a Skoti lakomí

Starší článek

Nový reklamní formát na AliaWebu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více