Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

BBC se pokusí zjistit, jestli jsou blondýnky hloupé a Skoti lakomí

Externí autor21. 3. 2002

Co je pravdy na tom, že blondýnky jsou hloupé a Skoti šetrní? Na tuto otázku se pokusí najít odpověď britská veřejnoprávní televizní a rozhlasová stanice BBC, která se rozhodla pomocí IQ testů pravdivost těchto vžitých stereotypů. Informoval o tom londýnský deník Daily Telegraph.
Vedení společnosti vyčlenilo jeden květnový sobotní večer na největší průzkum veřejného mínění svého druhu v Británii, který umožní divákům, aby si otestovali svůj inteligenční kvocient.
Každý divák, který se v sobotu večer posadí před televizor a vezme do ruky pero a papír, si může zjistit hodnotu svého IQ.
Na výzkumu se, samozřejmě, budou podílet také diváci v televizním studiu, mezi kterými nebudou chybět ani populární osobnosti. Asistenti ve studiu je rozdělí do šesti skupin podle profese, věku, nebo barvy vlasů.
Vedení televize zdůraznilo, že to bude především zábavná relace a BBC jí odvysílá v květnu jako součást nového programu kanálu BBC1.
Autoři programu se inspirovali v Holandsku, kde vznikla podobná relace, ve které skupina světlovlasých žen dostala šanci veřejně dokázat, že blondýnky nejsou hloupé.
Podle Colina Coopera z britské psychologické společnosti, diváci dostanou běžný IQ test, který prověří jejich paměť, slovní zásobu, prostorové vnímání, logické myšlení a znalosti aritmetiky. Na každou otázku budou mít diváci 30 sekund.

-man-

×

EMI propustí 1800 zaměstnanců a sníží dividendu na polovinu

Starší článek

KPN zvýšila nabídku na internetový servis EuroWeb o 20 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více