Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

EMI propustí 1800 zaměstnanců a sníží dividendu na polovinu

Externí autor21. 3. 2002

Třetí největší světová hudební společnost EMI sáhne v rámci dlouho očekávané restrukturalizace k propuštění 1800 zaměstnanců. Společně s tím sníží dividendu z loňských 16 penny na 8 a ušetří tak až 99 milionů liber.
EMI zaměstnává ve svých pobočkách 10 tisíc lidí. Peníze, které změnami získá, chce vložit do restrukturalizace EMI Record Music. Společnost tak reaguje na předpokládaný nárůst svých nákladů spojený mimo jiné s kontraktem s Maria Carey
Současný výkonný ředitel Alain Levy přišel do EMI z Polygramu, ze kterého vybudoval nejsilnější společnost světového hudebního trhu a jeho nová smlouva s EMI je považována za nejlukrativnější v historii hudebního průmyslu.
Firma EMI patří spolu s Warner Music, Universal Music, BMG a Sony Music do skupiny pěti největších nahrávacích společností na světě. EMI se loni pokoušela o fúzi s firmou BMG a v roce 2000 se společností Warner Music, ale neuspěla, protože v obou případech nedokázala rozptýlit obavy regulačních orgánů.

-tot-

×

Placený kanál Premiere je ztrátový, počítá až do roku 2004

Starší článek

BBC se pokusí zjistit, jestli jsou blondýnky hloupé a Skoti lakomí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více