Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Placený kanál Premiere je ztrátový, počítá až do roku 2004

Externí autor21. 3. 2002

Placený televizní kanál Premiere, který je součástí mediálního impéria Kirch, zaznamenal v loňském roce ztrátu před úroky a daní (EBIT) 989 miliónů při tržbách 813 miliónů eur. Firma ale plánuje zásadní změny a od roku 2004 by se chtěla pohybovat v černých číslech.
Nový výkonný ředitel Georg Kofler má v plánu výrazné snížení nákladů, které má zajistit, že Premiere bude už od letošního roku schopen ročně uspořit kolem půl miliardy eur. Počítá se přitom i s lepší reklamní kampaní a v prvním čtvrtletí roku 2004 by mohly být na veřejné trhy uvedeny také akcie firmy.
Plán restrukturalizace, který už schválila dozorčí rada firmy KirchPayTV, počítá se snižováním nákladů v celé firmě, především ale v programovém a vysílacím oddělení, i když změny má pocítit i technické oddělení. Od roku 2004 by tedy hodnota firmy měla podle Koflera činit tři až pět miliard eur.
Skupina Kirch začne během příštích tří měsíců jednat s americkými filmovými studii o snížení cen vysílacích práv, které jsou v některých případech podle Koflera až příliš vysoké. Další snížení nákladů má zajistit snížení počtu zaměstnanců o 25 až 30 procent ze současných asi 2400 lidí.

-čtk-

×

Česká televize bude i letos před volbami vysílat spoty stran

Starší článek

EMI propustí 1800 zaměstnanců a sníží dividendu na polovinu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více