Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Česká televize bude i letos před volbami vysílat spoty stran

Externí autor21. 3. 2002

Celkem 12 bloků předvolebních spotů dodaných politickými stranami odvysílá před volbami Česká televize. S plánem předvolebního vysílání se včera seznámila Rada ČT. Každý z bloků má podle plánu vedení České televize trvat 70 minut, televize zatím počítá s 11 až 20 kandidujícími stranami.
Jednotlivé politické subjekty, které také odpovídají za obsah spotu, budou moci své výtvory do ČT dodávat od 25. května, předvolební kampaň ve veřejnoprávní televizi skončí 11. června. Spoty, trvající od minuty do tří minut, by měly být vysílány odpoledne, zřejmě na programu ČT1. Volby do Poslanecké sněmovny se konají 15. a 16. června.
Televize před volbami nechystá žádné zvláštní pořady, podle šéfredaktora zpravodajství Karla Nováka se ale hodlá zaměřit na plnění vládních slibů, na regiony a příběhy “obyčejných lidí”.
Zpravodajské pokrytí parlamentních i podzimních senátních voleb bude podle Nováka stát 11 miliónů korun, dvě třetiny z nich připadnou na volby parlamentní. Jak bude vypadat vysílání po volbách není zatím úplně jasné, závisí to podle Nováka na tom, kdy budou uvolněny volební výsledky. Televize počítá se dvěma menšími povolebními studii, jedním virtuálním a druhým určeným například pro rozhovory s hosty.
Předvolební průzkumy, zaměřené především na situaci v regionech, bude pro televizi zajišťovat agentura STEM.

-čtk-

×

Rada ČT schválila rámcový rozpočet České televize pro 2002

Starší článek

Placený kanál Premiere je ztrátový, počítá až do roku 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více