Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rada ČT schválila rámcový rozpočet České televize pro 2002

Externí autor20. 3. 2002

Česká televize již ví s jakým rozpočtem bude letos hospodařit. Přestože náklady veřejnoprávní televize převýší výnosy, bude podle dnes Radou ČT schváleného rozpočtu hospodařit s přebytkem 51,8 miliónu korun. V rozpočtu totiž nejsou započítány odpisy majetku. Náklady mají letos dosáhnout 4,822 miliardy korun, výnosy ČT mají činit 4,708 miliardy korun. Rozpis rozpočtu na jednotlivé složky má generální ředitel ČT Jiří Balvín předložit k 1. dubnu.
Na mzdy se v rozpočtu počítá s 688 milióny korun. O tom, zda to bude stačit na požadavky televizních odborů, které hrozí stávkou, Balvín nechtěl spekulovat. “Proběhnou první schůzky. Nejsem přítelem nadstandardních přídavků k platům, ať je to valorizace nebo třinácté a čtrnácté platy,” řekl. V jednáních s odbory se bude podle svých slov snažit vysvětlit, že 12 platů je zcela standardních a valorizace závisí na hospodářských výsledcích.
Rozhodnutí radních Balvín přivítal jako zodpovědné. Připustil, že kvůli jejich požadavku rady snížit rozpočet odložil některé investice a oddálil natáčení jednoho seriálu.
Televize nejvíce peněz získá z koncesionářských poplatků, a to 2,9 miliardy korun. Na reklamě vydělá 1,2 miliardy a z ostatních příjmů získá 578 miliónů korun.
Rada dnes také uložila Balvínovi, aby předložil návrh motivačního systému, který by měl pomoci televizi dále spořit.
Management ČT v rozpočtu počítá s nárůstem zisku z reklamy, který závisí na sledovanosti. Hospodářskou situaci by mohlo zlepšit i přísnější vybírání koncesionářských poplatků. Kvůli tomu ČT iniciovala poslanecký návrh zákona, který by mimo jiné umožnil účinnější kontrolu a evidenci koncesionářů, z nichž přibližně 600.000 neplatí.

-čtk-

×

Soud jednal o žalobě Železného na ČT za reportáž o schůzce v USA

Starší článek

Česká televize bude i letos před volbami vysílat spoty stran

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více