Rada ČT chce dnes schválit rozpočet televize na rok 2002

20. 3. 2002 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rozpočet České televize na letošní rok chce na dnešním jednání schválit Rada ČT. M&M to řekl předseda rady Jan Mrzena, podle kterého však ještě diskuse k rozpočtu bude probíhat. Oproti rámcovému návrhu je podle Jana Mrzeny současný návrh rozpočtu sestaven jako mírně přebytkový (+ 220 mil. Kč) a nepočítá tedy s čerpáním z rezervního fondu televize.
Původní návrh rozpočtu, i když byl sestaven jako vyrovnaný, počítal s čerpáním z rezervního fondu ČT ve výši 200 mil. Kč. Rada ČT však tento návrh odmítla. V minulém týdnu pak uspořádala speciální seminář, na kterém se společně s vedením ČT pokusila najít úspory v nákladové části.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.