Economia OnLine přináší na webu komerční tematickou přílohu věnovanou CRM
Společnost Economia OnLine dnes umístila na adrese CRM.iHNed.cz speciální internetovou přílohu věnovanou oblasti řízení vztahů se zákazníky – Customer Relationship Management. Stránky budou aktivní do 2. dubna 2002.
Základ internetové přílohy CRM.iHNed.cz tvoří tištěná komerční příloha Customer Relationship Management, která je součástí dnešního vydání deníku Hospodářské noviny vydavatelského domu Economia. Čtenáři v ní naleznou údaje týkající se současného trhu řízení vztahů se zákazníky doma i ve světě, a to včetně trendů CRM v roce 2002. Nechybí ani slovníček pojmů z oblasti CRM a významní poskytovatelé řešení CRM v České republice.
Po celých patnáct dní, kdy bude internetová příloha na webu k dispozici, si zde návštěvníci mohou přečíst i další aktuální články a komentáře věnované problematice řízení vztahů se zákazníky, které budou publikovány v deníku Hospodářské noviny a týdeníku Ekonom. Nové stránky budou doplňovány diskusními fóry, čtenáři se mohou aktivně zapojovat do různých anket a vyjadřovat své názory k jednotlivým příspěvkům.
Speciální internetová příloha CRM.iHNed.cz je dalším společným projektem společnosti Economia OnLine a mateřského vydavatelství Economia, kdy dochází k překlopení tištěné komerční přílohy na internet, a to ve speciální tematické sekci.
-man-
Podobné zprávy


Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost


Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP


Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

