Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Economia OnLine přináší na webu komerční tematickou přílohu věnovanou CRM

Externí autor19. 3. 2002

Společnost Economia OnLine dnes umístila na adrese CRM.iHNed.cz speciální internetovou přílohu věnovanou oblasti řízení vztahů se zákazníky – Customer Relationship Management. Stránky budou aktivní do 2. dubna 2002.
Základ internetové přílohy CRM.iHNed.cz tvoří tištěná komerční příloha Customer Relationship Management, která je součástí dnešního vydání deníku Hospodářské noviny vydavatelského domu Economia. Čtenáři v ní naleznou údaje týkající se současného trhu řízení vztahů se zákazníky doma i ve světě, a to včetně trendů CRM v roce 2002. Nechybí ani slovníček pojmů z oblasti CRM a významní poskytovatelé řešení CRM v České republice.
Po celých patnáct dní, kdy bude internetová příloha na webu k dispozici, si zde návštěvníci mohou přečíst i další aktuální články a komentáře věnované problematice řízení vztahů se zákazníky, které budou publikovány v deníku Hospodářské noviny a týdeníku Ekonom. Nové stránky budou doplňovány diskusními fóry, čtenáři se mohou aktivně zapojovat do různých anket a vyjadřovat své názory k jednotlivým příspěvkům.
Speciální internetová příloha CRM.iHNed.cz je dalším společným projektem společnosti Economia OnLine a mateřského vydavatelství Economia, kdy dochází k překlopení tištěné komerční přílohy na internet, a to ve speciální tematické sekci.

-man-

Zavřít reklamu

Galaxie Sport získala licenci a měla by zahájit vysílání v květnu

Starší článek

Slovenští potravináři zaútočili proti vydírání hypermarketů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Mind2Flo

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.