Economia OnLine přináší na webu komerční tematickou přílohu věnovanou CRM

19. 3. 2002 16:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Economia OnLine dnes umístila na adrese CRM.iHNed.cz speciální internetovou přílohu věnovanou oblasti řízení vztahů se zákazníky – Customer Relationship Management. Stránky budou aktivní do 2. dubna 2002.
Základ internetové přílohy CRM.iHNed.cz tvoří tištěná komerční příloha Customer Relationship Management, která je součástí dnešního vydání deníku Hospodářské noviny vydavatelského domu Economia. Čtenáři v ní naleznou údaje týkající se současného trhu řízení vztahů se zákazníky doma i ve světě, a to včetně trendů CRM v roce 2002. Nechybí ani slovníček pojmů z oblasti CRM a významní poskytovatelé řešení CRM v České republice.
Po celých patnáct dní, kdy bude internetová příloha na webu k dispozici, si zde návštěvníci mohou přečíst i další aktuální články a komentáře věnované problematice řízení vztahů se zákazníky, které budou publikovány v deníku Hospodářské noviny a týdeníku Ekonom. Nové stránky budou doplňovány diskusními fóry, čtenáři se mohou aktivně zapojovat do různých anket a vyjadřovat své názory k jednotlivým příspěvkům.
Speciální internetová příloha CRM.iHNed.cz je dalším společným projektem společnosti Economia OnLine a mateřského vydavatelství Economia, kdy dochází k překlopení tištěné komerční přílohy na internet, a to ve speciální tematické sekci.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.