Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Polovina Maďarů se dívá jen na komerční televizi

Externí autor18. 3. 2002

Polovina maďarského obyvatelstva sleduje s denní pravidelností jen dvě největší domácí komerční televizní stanice (RTL Plus a TV2), zatímco sledovanost veřejnoprávní televize (M1 a M2) je minimální. Vyplývá to z loňského celostátního průzkumu mediálních zvyklostí obyvatelstva, jehož výsledky zveřejnila v Budapešti Rada pro televizní a rozhlasové vysílání (ORTT).
Sedm procent dotázaných uvedlo, že se denně podívá do nabídky alespoň pěti televizních kanálů. Zhruba 14 procent lidí zase tvrdilo, že se o televizi v podstatě moc nezajímá a zapíná ji jen občas, přičemž se většinou dívá na veřejnoprávní kanál.
Z průzkumu dále vyplynulo, že kromě zábavy lidi přitahují především témata, která se jich přímo dotýkají, jako například růst cen, inflace, bezpečnost a kriminalita. Všeobecnější sociální otázky jako nezaměstnanost, stav životního prostředí, korupce, katastrofy a zprávy ze světa zajímají lidi podstatně méně. Z politických témat byla otázka vstupu Maďarska do Evropské unie mezi posledními.
Pokud jde o rozhlas, průzkum ukázal, že starší lidi výrazně dávají přednost veřejnoprávním stanicím, zatímco mládež z 90 procent poslouchá výhradně jen komerční.
K internetu má pravidelný přístup deset procent dotázaných. Co to vlastně internet je, vědělo šedesát procent.

-čtk-

×

Kampaň na T-Mobile bude adaptovat Publicis

Starší článek

Kindernay prodal Galaxii Sport a opouští televizní podnikání

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více