Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Polovina Maďarů se dívá jen na komerční televizi

Externí autor18. 3. 2002

Polovina maďarského obyvatelstva sleduje s denní pravidelností jen dvě největší domácí komerční televizní stanice (RTL Plus a TV2), zatímco sledovanost veřejnoprávní televize (M1 a M2) je minimální. Vyplývá to z loňského celostátního průzkumu mediálních zvyklostí obyvatelstva, jehož výsledky zveřejnila v Budapešti Rada pro televizní a rozhlasové vysílání (ORTT).
Sedm procent dotázaných uvedlo, že se denně podívá do nabídky alespoň pěti televizních kanálů. Zhruba 14 procent lidí zase tvrdilo, že se o televizi v podstatě moc nezajímá a zapíná ji jen občas, přičemž se většinou dívá na veřejnoprávní kanál.
Z průzkumu dále vyplynulo, že kromě zábavy lidi přitahují především témata, která se jich přímo dotýkají, jako například růst cen, inflace, bezpečnost a kriminalita. Všeobecnější sociální otázky jako nezaměstnanost, stav životního prostředí, korupce, katastrofy a zprávy ze světa zajímají lidi podstatně méně. Z politických témat byla otázka vstupu Maďarska do Evropské unie mezi posledními.
Pokud jde o rozhlas, průzkum ukázal, že starší lidi výrazně dávají přednost veřejnoprávním stanicím, zatímco mládež z 90 procent poslouchá výhradně jen komerční.
K internetu má pravidelný přístup deset procent dotázaných. Co to vlastně internet je, vědělo šedesát procent.

-čtk-

Zavřít reklamu

Kampaň na T-Mobile bude adaptovat Publicis

Starší článek

Kindernay prodal Galaxii Sport a opouští televizní podnikání

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Kellogg Company

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.