Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň na T-Mobile bude adaptovat Publicis

Externí autor18. 3. 2002

Telekomunikační gigant Deutsche Telekom (DT) chystá v blízké době reklamní kampaň, která má sjednotit názvy všech jím vlastněných sítí mobilních telefonů pod značku T-Mobile. V České republice se jedná o značku Paegas společnosti RadioMobil, které je DT majoritním vlastníkem. Podle mluvčího RadioMobilu Jiřího Hájka však kampaň v ČR proběhne později než v ostatních státech, kde měla podle časopisu Advertising Age odstartovat už toto pondělí.
Reklama je dílem německé pobočky agentury Saatchi & Saatchi a na náš trh by ji měla adaptovat agentura Publicis. Saatchi & Saatchi totiž nemá v ČR kancelář a Publicisu tato síť reklamních agentur patří. “Naše smluvní závazky vůči stávajícím agenturám budou dodrženy,” odpověděl na otázku ohledně budoucnosti spolupráce RadioMobilu s Euro RSCG New Europe (Paegas, Twist), Fabrikou/DDB (produktové služby), Tanagrou (B2B komunikace) a Red Cellem (Click). Podle informací M&M by rozložení reklamy mezi jmenované agentury mohlo vypadat tak, že Publicis by adaptoval celosvětové kampaně T-Mobile a ostatní agentury zpracovávaly lokální strategie RadioMobilu. Nákup médií bude mít na starosti Universal McCann. Konkrétní kalendář plánovaných změn chce RadioMobil podle Jiřího Hájka oznámit na tiskové konferenci, jež se má konat v průběhu několika týdnů.
Spolu s naším trhem se změna dotkne také Rakouska a sítě Max Mobil a Velké Británie, kde DT vlastní značku One to One. Načasování kampaně v USA, kde DT operuje pod jménem Voice Stream, nebylo zatím upřesněno.
Saatchi & Saatchi začala pro T-Mobile pracovat v loňském roce poté, co DT zrušil spolupráci se Scholz & Friends Hamburg. K tomu došlo proto, že se kancelář Scholz & Friends v Berlíně účastnila tendru jeho největšího konkurenta Viag Interkom.

-jj-

×

Vyjde nový anglicky psaný čtvrtletník Prague

Starší článek

Polovina Maďarů se dívá jen na komerční televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více