Z Redhotu bude exkluzivní měsíčník
Časopis Redhot vydavatelství Stratosféra přejde od května na měsíční periodicitu a částečně také změní své zaměření. Nový Redhot, jenž se chce orientovat na cílovou skupinu 35+ s vyššími příjmy, bude vycházet na křídovém papíře o rozsahu 132 stran za cenu 59 korun, cena inzertní strany bude 149 tis. Kč. Stratosféra nazývá tento měsíčník “luxusní časopis pro odrostlé čtenáře Esquiru”, ve kterém se objeví především životní styl, názory a produkty či servis pro dobře zabezpečené čtyřicátníky. “Nebudu nikomu nic nalhávat, i mně brzy bude čtyřicet. Esquire je pro mne už moc mladý a Hachette bohužel podobně zaměřený časopis nevydává. Nový Redhot bude pro lidi jako jsem já a pro další čtyřicátníky především z řad podnikatelů. Nemůžeme přece jen chodit do práce. Teď je ten pravý čas pořádně zamíchat naším životním stylem a pořádně si ho užít. Nový Redhot bude naším majákem,” říká ředitel vydavatelství Stratosféra Antonin Herbeck, který se zároveň ujme vedení časopisu. Spolu s připravovaným titulem Dolce Vita, který vychází začátkem května, bude mít Stratosféra na jaře dva nové exkluzivní měsíčníky.
-mav-
Podobné zprávy
Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“
