Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Z Redhotu bude exkluzivní měsíčník

Externí autor18. 3. 2002

Časopis Redhot vydavatelství Stratosféra přejde od května na měsíční periodicitu a částečně také změní své zaměření. Nový Redhot, jenž se chce orientovat na cílovou skupinu 35+ s vyššími příjmy, bude vycházet na křídovém papíře o rozsahu 132 stran za cenu 59 korun, cena inzertní strany bude 149 tis. Kč. Stratosféra nazývá tento měsíčník “luxusní časopis pro odrostlé čtenáře Esquiru”, ve kterém se objeví především životní styl, názory a produkty či servis pro dobře zabezpečené čtyřicátníky. “Nebudu nikomu nic nalhávat, i mně brzy bude čtyřicet. Esquire je pro mne už moc mladý a Hachette bohužel podobně zaměřený časopis nevydává. Nový Redhot bude pro lidi jako jsem já a pro další čtyřicátníky především z řad podnikatelů. Nemůžeme přece jen chodit do práce. Teď je ten pravý čas pořádně zamíchat naším životním stylem a pořádně si ho užít. Nový Redhot bude naším majákem,” říká ředitel vydavatelství Stratosféra Antonin Herbeck, který se zároveň ujme vedení časopisu. Spolu s připravovaným titulem Dolce Vita, který vychází začátkem května, bude mít Stratosféra na jaře dva nové exkluzivní měsíčníky.

-mav-

×

Ve Francii odsouzeny tabákové firmy, protože zlehčovaly varování

Starší článek

Těžkej Pokondr znevažuje Pannu Marii

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více