Radio Melody od soboty jako Radio Olympic

15. 3. 2002 12:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Radio Melody, člen sítě regionálních rozhlasových stanic HIT Radio Network, obchodně zastupované společností Media Marketing Services, mění od soboty 16. března svůj název na Radio Olympic. Nový název bude do vysílání nasazen společně se zkušebním novým programem.
Definitivní podobu programu si budou moci posluchači naladit od 1.dubna. Změna názvu stanice bude podpořena reklamní kampaní se sloganem „Radio Olympic, hudba především“. Radio Olympic vysílá pro Prahu a okolí na frekvenci 103,7 fm.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.