Vltava-Labe-Press ke konci května uzavře novinové centrum v Ústí

15. 3. 2002 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Vydavatelský dům Vltava- Labe-Press k poslednímu květnu uzavře novinové centrum v Ústí nad Labem, kde společnost tiskne část svých produktů. V tiskárně pracuje 34 lidí, část z nich společnost propustí, část ve VLP zůstane. Vyplývá to z informací, které ČTK získala od ústeckého úřadu práce a vedení ústecké tiskárny. Pražské vedení společnosti zatím na dotazy ČTK neodpovědělo.
Ústecké centrum tiskne především severočeské mutace Deníků Bohemia, které VLP vydává. Zajišťuje i zakázky novinového typu pro libovolné zákazníky. Dosavadní výroba by se měla přesunout do Prahy.
Společnost provozuje mimo ústeckého a pražského ještě novinová centra v Hradci Králové, Plzni a Českých Budějovicích.
VLP patří mezi nejsilnější vydavatelské domy v ČR. Vydává především regionální deníky. V Čechách vychází pod společným titulem Deníky Bohemia (DB) 46 titulů, na Moravě pak jako Deníky Moravia dalších pět titulů. V Praze je to Večerník Praha. Od začátku loňského roku VLP vlastní také bývalé deníky Slovo a Zemské Noviny, které od září vycházejí pod hlavičkou DB.
Podle internetové verze obchodního rejstříku má VLP základní kapitál 1,86 miliardy korun. Celkový náklad všech regionálních deníků byl na začátku loňského roku přes 340 tisíc při prodeji 285 tisíc. Vydavatelství zaměstnává více než 1000 lidí. Vlastní také fotbalovou Spartu Praha.

-čtk-

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.