Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Microsoft připravil milión konzol Xbox pro evropský trh

Externí autor14. 3. 2002

Více než milión herních konzol Xbox připravila společnost Microsoft pro zahájení prodeje v Evropě. Ten dnes začal v zemích Evropské unie. O datu uvedení Xboxu na český a slovenský trh dosud nebylo rozhodnuto, uvedl produktový manažer Microsoftu Tomáš Koška.
“Za naším rozhodnutím omezit distribuci systému Xbox na vybrané evropské země je kapacita výroby,” uvedl manažer distribuce Jiří Pavlík. Podle Microsoftu však již pracuje několik českých vývojářů na herních titulech, které budou nabízeny v anglickém a později i českém jazyce.
Na severoamerickém trhu začal Microsoft Xbox prodávat před třemi měsíci a za šest týdnů udal 1,5 miliónu systémů. Podobný úspěch firma zaznamenala i v Japonsku, kde zahájila prodej před měsícem. Xbox v Evropě stojí 399 EUR, tedy v přepočtu přes 12.000 Kč. Cena pro ČR dosud nebyla stanovena.
Nová konzola Xbox znamenala vstup firmy Microsoft na  hardwarový i herní trh. Společnost tak začala konkurovat japonským produktům v čele s PlayStation 2 firmy Sony nebo před nedávnem uvedenému Game Cube od Nintenda.

-čtk-

×

LEDEN 2002 – Návštěvnost internetových serverů iAudit a iDot

Starší článek

Reader’s Digest navrhuje vydání předběžného opatření proti FTV Premiéra

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více