Padly první hlavy po nákupu Bcom3

14. 3. 2002 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve stejný den kdy byla slavnostně oznámena koupě komunikační skupiny Bcom3 francouzským Publicisem, oznámila síť Leo Burnett (LB), jež pod Bcom3 patří, radikální restruktulizaci kreativní oddělení ve svém ústředí v Chicagu.
Její první obětí je kreativní ředitelka Lisa Bennettová, která pro LB pracovala 13 let a spadali pod ní klienti jako Heinz, U.S. Postal Service, nebo Delta Air Lines. Navíc vedle postu kreativní ředitelky zastávala rovněž funkci výkonné vice presidentky. Její pozici nyní na půl převezmou chairmanka LB Cheryl Bermanová a vice president a kreativná ředitel Mark Tutssel.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení