Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Účast českých firem na CeBIT se proti loňským 17 zvýšila o pět

Externí autor14. 3. 2002

Celkem 22 českých firem vystavuje podle oficiálního katalogu na letošním ročníku hannoverského veletrhu CeBIT. Je to o pět více než na loňském ročníku. Většina firem nabízí softwarová řešení nebo vybavení pro telekomunikační operátory a počítačové výrobce.
Antivirové programy vystavuje například společnost Grisoft z Brna nebo výrobce software pro ochranu dat AEC. Na veletrhu budou i výrobci skříní pro počítače EMKO a Eurocase nebo společnost Lingea, která se zabývá vývojem slovníků.
Telekomunikační techniku na výstavě nabízí například společnost Micos. Firma představuje především nové optické rozvaděče a datové skříně. Telekomunikační firma 2N na veletrhu převádí servery pro datové a hlasové služby, pobočkové ústředny Ateus a pod stejnou značkou i GSM brány.
GSM brány vystavuje i náchodská firma Level. Společnost Miracle do Hannoveru přivezla nabídku anténních a komunikačních systémů a KOBE nabídku mobilních zařízení a příslušenství k foto a video technice.

-čtk-

×

Čtvrtfinále poháru UEFA na obrazovce České televize

Starší článek

Padly první hlavy po nákupu Bcom3

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více