Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Můžeme věřit internetovým stránkám o zdraví?

Externí autor12. 3. 2002

„Pokud budete věřit tomu, co je napsáno na internetu, nemusí to být dobré pro vaše zdraví.“ To je závěr dobrozdání, které sestavila Chiara Pandolfini, epidemioložka z Milána, která zkoumala informační a odbornou kvalitu 121 serverů zaměřených na zdraví. Její doporučení, tak jak ho zveřejnil server www.zdnet.com proto zní: „Nespoléhejte se výhradně na internet, konzultujte své závěry s profesionály.“ Výzkum, který Italka prováděla pro britský časopis British Medical Journal také konstatoval, že za poslední čtyři roky se kvalita zveřejňovaných „laických“ webů sice zlepšila, nicméně stále je co zlepšovat. Studie si přitom vzala na paškál více než 121 specializovaných webů, které s podobnými informacemi nakládají. Problémem je podle studie také to, že se dosud nikdo nezabýval hodnocením podobných webů. Přítrž tomuto nedostatku se proto rozhodli vědci z Heidelbergské univerzity v Německu.

-pda-

×

TIW získala 85 procent ClearWave, vlastníka Českého Mobilu

Starší článek

Senátoři budou rozhodovat o Českém rozhlasu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více