Trh mobilních telefonů bude letos bez velkých změn, míní Ericsson

12. 3. 2002 17:03

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Švédský výrobce telekomunikačního zařízení a telefonů Ericsson očekává, že trh mobilních telefonů v letošním roce zůstane bez velkých změn nebo o deset procent vzroste. Uvedl to včera ředitel společnosti pro oblast Evropy, Blízkého východu a Afriky Mats Dahlin na technologické přehlídce CeBIT v německém Hannoveru.
„Naše očekávání je nejméně v souladu s těmito prognózami,“ řekl Dahlin. Navzdory nepříliš pozitivnímu výhledu na trhu mobilních telefonů však Ericsson dodrží svoji původní prognózu provozní marže, která dosáhne pěti procent.
I když konkurence varuje před poklesem zisku a tržeb a ani investoři nejsou příliš optimističtí, Ericsson své původní cíle nemění. „Cíle měnit nehodláme, budeme pracovat velmi tvrdě, abychom je splnili,“ řekl Dahlin.
Akcie společnosti Ericsson klesly během dnešního obchodování o více než pět procent po varování finského rivala. Firma Nokia totiž upozornila na to, že její tržby v klíčové divizi za první tři letošní měsíce klesnou o plných 25 procent.
Společnost Ericsson loni zaznamenala vůbec první celoroční ztrátu ve své historii. Ta před zdaněním činila 21,1 miliardy švédských korun, což jsou v přepočtu asi dvě miliardy dolarů, a společnost se k ní dopracovala po čtyřech ztrátových čtvrtletích v řadě.
Vedení firmy přesto trvá na tom, že se Ericsson v letošním roce vrátí k zisku, a to i v případě, že bude trvat nynější nepříznivá situace v telekomunikacích.

-čtk-

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.