Na internetové konferenci v Hradci Králové očekávána rekordní účast

12. 3. 2002 17:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rekordní účast téměř 1800 lidí čekají pořadatelé na pátém ročníku mezinárodní konference Internet ve státní správě a samosprávě, který se bude konat 25. a 26. března v Hradci Králové. Loni na akci, jejímž cílem je přispět ke zjednodušení styku občana s úřady, přijelo asi 1500 účastníků.
Konference je setkáním pracovníků veřejné správy, informatiků měst a obcí, starostů, přednostů a hejtmanů se zástupci firem z  oblasti komunikačních a informačních technologií. Program letošní konference bude mimo jiné zahrnovat problematiku elektronického podpisu, elektronických služeb pro občany a zavádění internetu do škol.
V rámci konference budou tradičně udělena ocenění Zlatý erb o nejlepší internetové stránky měst, obcí a regionů a Český zavináč pro projekt nejvíce přispívající k rozvoji informační společnosti.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.