Zápas čtvrtfinále Poháru UEFA pouze na německé ZDF?

12. 3. 2002 11:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čtvrtfinálové utkání Poháru UEFA mezi Libercem a Borusií Dortmund bude podle dnešního vydání deníku Blesk zřejmě přenášet pouze německá televizní stanice ZDF. Společnost, která získala od Liberce práva na jeho pohárové zápasy, chce totiž po České televizi nepřiměřené finance.
„Strašně rádi bychom Liberec vysílali, ale momentálně stojí přenosy víc peněz, než máme v kase,“ řekl Blesku šéfredaktor sportovní redakce ČT Jaromír Bosák. Podle Blesku jde řádově o milióny korun, byť v balíčku s odvetou v Dortmundu a přátelským zápasem Wales – Česko (27. března). Ten se navíc České televizi nehodí, neboť v té době vysílá play off hokejové extraligy, připomíná deník. Nelze však vyloučit, že nakonec k dohodě dojde a ČT fotbalový zápas odvysílá.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.