V soutěži o reklamní zakázku ČSOB měly rozhodovat úplatky

11. 3. 2002 15:03

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V souboji reklamních agentur o zakázku v Československé obchodní bance údajně rozhodovaly úplatky, píše dnešní vydání časopisu Týden. V soutěži se utkaly dvě reklamní agentury, dosavadní Mark/BBDO a Ark Thompson. Největší česká banka nakonec zvolila Ark Thompson, která podle vyjádření ředitele Mark/BBDO Marka Šebesťáka uplácela představenstvo ČSOB.
Šéf Ark Thompson Richard Fuxa navíc podle Týdne patří do okruhu lidí kolem bývalé IPB, působil například v představenstvech Českého piva a Radegastu. Podle interních informací byl zastáncem Ark Thompson především člen představenstva Jan Lamser, uvádí týdeník.
Změna reklamní agentury mohla být rovněž námětem nedávné schůzky předsedy představenstva ČSOB Pavla Kavánka s předsedou sněmovny Václavem Klausem. List dodává, že Ark Thompson již vedení banky předložil reklamní vizi a interní komunikaci by měla mít na starosti Petra Schmalzová. Ta byla tajemnicí představenstva Komerční banky za působení Radovana Vávry v čele peněžního ústavu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.