V souboji reklamních agentur o zakázku v Československé obchodní bance údajně rozhodovaly úplatky, píše dnešní vydání časopisu Týden. V soutěži se utkaly dvě reklamní agentury, dosavadní Mark/BBDO a Ark Thompson. Největší česká banka nakonec zvolila Ark Thompson, která podle vyjádření ředitele Mark/BBDO Marka Šebesťáka uplácela představenstvo ČSOB.
Šéf Ark Thompson Richard Fuxa navíc podle Týdne patří do okruhu lidí kolem bývalé IPB, působil například v představenstvech Českého piva a Radegastu. Podle interních informací byl zastáncem Ark Thompson především člen představenstva Jan Lamser, uvádí týdeník.
Změna reklamní agentury mohla být rovněž námětem nedávné schůzky předsedy představenstva ČSOB Pavla Kavánka s předsedou sněmovny Václavem Klausem. List dodává, že Ark Thompson již vedení banky předložil reklamní vizi a interní komunikaci by měla mít na starosti Petra Schmalzová. Ta byla tajemnicí představenstva Komerční banky za působení Radovana Vávry v čele peněžního ústavu.
-čtk-