Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V soutěži o reklamní zakázku ČSOB měly rozhodovat úplatky

Externí autor11. 3. 2002

V souboji reklamních agentur o zakázku v Československé obchodní bance údajně rozhodovaly úplatky, píše dnešní vydání časopisu Týden. V soutěži se utkaly dvě reklamní agentury, dosavadní Mark/BBDO a Ark Thompson. Největší česká banka nakonec zvolila Ark Thompson, která podle vyjádření ředitele Mark/BBDO Marka Šebesťáka uplácela představenstvo ČSOB.
Šéf Ark Thompson Richard Fuxa navíc podle Týdne patří do okruhu lidí kolem bývalé IPB, působil například v představenstvech Českého piva a Radegastu. Podle interních informací byl zastáncem Ark Thompson především člen představenstva Jan Lamser, uvádí týdeník.
Změna reklamní agentury mohla být rovněž námětem nedávné schůzky předsedy představenstva ČSOB Pavla Kavánka s předsedou sněmovny Václavem Klausem. List dodává, že Ark Thompson již vedení banky předložil reklamní vizi a interní komunikaci by měla mít na starosti Petra Schmalzová. Ta byla tajemnicí představenstva Komerční banky za působení Radovana Vávry v čele peněžního ústavu.

-čtk-

×

ČT zahajuje kampaň na podporu placení televizních poplatků

Starší článek

Český filmový a televizní svaz zvolil nový výkonný výbor

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více