Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Deník Metro loni zdvojnásobil zisk téměř na dva milióny korun

Externí autor11. 3. 2002

Deník Metro, který je k dostání zdarma především v pražském metru a v dalších distribučních místech, loni zdvojnásobil zisk před zdaněním téměř na dva milióny korun. Od roku 2000 je Metro v ČR ziskové, řekl ředitel tuzemského Metra Jozef Šabla. Deník tedy v ČR nepociťuje podobné ekonomické potíže, kvůli kterým Metro ve švýcarském Curychu v polovině února skončilo.
Metro v ČR nemá ani podobné problémy s distribucí jako jeho sesterská společnost ve Francii. Švédský vydavatel Metro International se přitom tento týden s francouzskými odbory dohodl, a zajistil tak distribuci bezplatného deníku v jihofrancouzském městě Marseille. Firma s francouzskými odboráři jedná o podobné dohodě ještě pro distribuci Metra v Paříži.
Deník má v Praze podle ověřovaných údajů ABC ČR tištěný náklad 181 tisíc výtisků denně. Metro plánuje expanzi i do ostatních krajských měst. Podle Šably však mateřská společnost dala v investicích letos přednost vstupu do Francie a Hong Kongu. Zatím tedy podle Šably není rozhodnuto, zda budou letos Metro číst také obyvatelé jiných měst než Prahy.
Metro začalo ve Stockholmu vycházet v roce 1995. V České republice je Metro k dostání od léta 1997. Distribuuje se ve všední dny ráno a má stejnou redakční úpravu a strukturu jako švédský sesterský list.

-čtk-

×

Omlouváme se za výpadek serveru MaM.cz

Starší článek

Mediaresearch měří sledovanost zkušebně již v 669 domácnostech

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více