Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Firmu ProSieben chtějí získat velké mediální koncerny z USA

Externí autor8. 3. 2002

Americké mediální koncerny Walt Disney, AOL Time Warner a Viacom usilují o převzetí německé společnosti ProSiebenSat1. Ta je součástí zadlužené skupiny Kirch a mediální firmy z USA budou chtít jejím převzetím upevnit pozice na evropském trhu. Uvedla to agentura Reuters.
Zdroje blízké americkým společnostem uvedly, že expanze do Evropy je mimo jiné dána nasyceností trhu v USA, kde bude firmám jejich zisk v nejlepším případě stagnovat. ProSiebenSat1 totiž v rámci skupiny Kirch patří ke klenotům a je docela možné, že Kirch se bude muset tohoto aktiva vzdát.
Skupina Kirch má nyní dluhy kolem 6,5 miliardy eur a věřitelé i akcionáři již požádali o vrácení vložených peněz. Kirch proto musel některá svá aktiva prodat, zatím se ale stále odmítá zbavit odnože ProSiebenSat1. V pondělí se bude konat klíčová schůzka, na které se má rozhodnout o posledních možnostech záchrany.
AOL Time Warner vlastní kabelové sítě Warner Brothers a HBO, Viacomu patří studia Paramount a síť CBS, zatímco pod Walt Disney spadá síť ABC. Šéf AOL Time Warner Steve Case však řekl, že jeho firma o převzetí žádné části skupiny Kirch neuvažuje. “V současné době to není oblast našeho zájmu,” vysvětlil Case s tím, že krizi ve firmě Kirch je možné překonat i bez angažovanosti AOL.

-čtk-

×

SIMAR: větší růst než jsme čekali

Starší článek

Top 15 AKA 2001 vede Young & Rubicam

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více