Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

SIMAR: větší růst než jsme čekali

Externí autor8. 3. 2002




Sdružení agentur pro výzkum trhu SIMAR oznámilo předběžné obraty svých členských agentur v loňském roce. Nejvyšší výkon předvedla opět společnost AISA, druhá v popředí je společnost GfK Praha. Pozice na dalších místech je poměrně vyrovnaná a od první dvojky si drží zřetelný odstup.


Přibližně v polovině roku 2001 oznámil SIMAR odhad růstu v rozsahu 15 – 16 %, podle nynějších předběžných odhadů však obraty 12 členských agentur dosáhnou celkové částky 837,6 mil.Kč a celkový obrat SIMARu tak vzroste o 22,2 %.


V roce 2000 činily předběžné odhady 10 agentur celkovou částku 698,4 mil.Kč, skutečný obrat za výzkum trhu byl pak 685,2 mil.Kč. Lze tedy předpokládat, že mírnou korekcí projdou i letošní výsledky.


Největší nárůst zaznamenala agentury Millward Brown, ale její růst je ovlivněn kratším obdobím činnosti v roce 2000. Ostatní agentury obratově “vzrostly” maximálně o třetinu, nejméně pak o 7%. Na růstu sdružení se rovněž podílelo přijetí dvou nových členů, agentur Tambor a AVE Marketing)


Předběžné obraty společností SIMAR v loňském roce (v mil. Kč)



2000


2001


index



AISA


256,0


278,0


109


GfK Praha


152,0


180,0


118


TNS Factum


67,8


73,8


109


Millward Brown


44,5


68,8


155


MEDIAN


41,3


56,0


136


Opinion Window


42,8


46,7


109


STEM/MARK


33,3


45,0


135


INCOMA


32,8


44,0


134


ULTEX


10,3


11,0


107


XuXa


4,4


5,2


118


Celkem


685,2


808,5


118



Noví členové



Tambor


–


20,0


–


AVE Marketing


–


9,1


–


SIMAR celkem


–


837,6


–



-bob-


×

Odbory veřejnoprávních médií chtějí bojovat proti privatizaci ČT

Starší článek

Firmu ProSieben chtějí získat velké mediální koncerny z USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více