Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Odbory veřejnoprávních médií chtějí bojovat proti privatizaci ČT

Externí autor8. 3. 2002

Odborový svaz Media, který sdružuje pracovníky veřejnoprávních sdělovacích prostředků, zásadně nesouhlasí s privatizací kanálů České televize. Jeho třetí kongres se včera v Praze shodl na tom, že odboráři budou připraveni všemi zákonnými prostředky bránit veřejnoprávní sektor a jeho existenci, řekl předseda svazu Martin Muchka.
“Budeme bránit zuby, nehty samotnou existenci a podstatu veřejnoprávního sektoru. Pokud by měl šanci na likvidaci, vyloučila by se Česká republika ze zemí s vyspělou demokracií,” uvedl Muchka, kterého delegáti kongresu opět zvolili do čela svazu. Předseda doplnil, že odboráři chtějí o užitečnosti veřejnoprávnosti politiky i občany vytrvale přesvědčovat i osvětou.
Privatizaci České tiskové kanceláře svaz podle Muchky úplně neodmítá, nutné je však stanovit její rozumný způsob a rozsah.
Kongres schválil plán dalších hlavních úkolů do roku 2006. Patří mezi ně mimo jiné úsilí o stabilní postavení veřejnoprávních sdělovacích prostředků na českém mediálním trhu, podíl na tvorbě nové mediální legislativy, prohloubení spolupráce s Českomoravskou konfederací odborových svazů i Syndikátem novinářů a zlepšení pracovních podmínek zaměstnanců.

-čtk-

×

ARBOmedia oficiálně oznámila zastoupení Fox Kids v ČR

Starší článek

SIMAR: větší růst než jsme čekali

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více