Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britská Imperial Tobacco získá za 5,2 miliardy eur firmu Reemtsma

Externí autor7. 3. 2002

Britská společnost Imperial Tobacco převezme za zhruba 5,2 miliardy eur německého konkurenta Reemtsma Cigarettenfabriken. Sloučením obou podniků tak vznikne firma, která se stane vážným konkurentem tří největších výrobců cigaret na světě.
Společnost Imperial Tobacco je například majitelem značek Lambert & Butler a Van Nelle, nákup společnosti Reemtsma ale bude financovat emisí nových akcií a dluhopisů. Reemtsma ovládá zhruba čtvrtinu německého trhu s cigaretami a fúzí s Imperial Tobacco se tedy objeví subjekt s vhodným portfoliem značek i výrobků.
“Čeká nás skvělá budoucnost v první lize tabákových firem,” řekl ke spojení obou společností výkonný ředitel Imperial Tobacco Gareth Davis. Britská společnost přitom za 5,2 miliardy eur získá 90,01 procenta akcií německé firmy, na zbývajících 9,99 procenta si ale bere opci. Celkem tedy zaplatí 5,8 miliardy eur.
Reemtsma vyrábí například cigarety Davidoff, West, R1 anebo Peter Stuyvesant. Firmu Reemtsma nyní ovládá společnost Tchibo Holding, ta ale už dříve avizovala, že je v jejím zájmu výrobce cigaret prodat. Sloučený podnik bude čtvrtým největším výrobcem cigaret na světě za společnostmi Philip Morris, British American Tobacco a Japan Tobacco.
Prodej společnosti Reemtsma zajišťovala americká investiční společnost Merrill Lynch a zájem byl podle ní dost velký. Vedle Imperial Tobacco se totiž o německou společnost ucházel také francouzsko-španělský koncern Altadis, britská firma Gallaher Group a právě Japan Tobacco. Dozorčí rada firmy Tchibo nakonec posuzovala nabídky firem Altadis a Imperial Tobacco.

-čtk-

×

InterCom vyhrál tendr na BTL aktivity GuinessUDV

Starší článek

Internetový provoz přes telefonní linky loni vzrostl o 65 %

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více