InterCom vyhrál tendr na BTL aktivity GuinessUDV

7. 3. 2002 16:03

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Všechny podlinkové aktivity celého portfolia společnosti GuinessUDV bude mít na starost v letošním roce agentura InterCom. Tendru, který se konal za přispění Registru reklamních agentur a trval dva měsíce, se dále zúčastnily agentury Lowe Lintas a Friends of Sales (dříve LB Promo).
Předmětem zadání bylo vypracovat koncepci kombinovaných promotion aktivit pro značku Johnnie Walker Red Label. Vítěz bude pracovat i pro další značky společnosti (např. Smirnoff, Baileys, Gordon´s, Hennessy). Podle generálního manažera GuinessUDV Denise Browna bylo cílem tendru konsolidovat podlinkové aktivity firmy a svěřit je jedné agentuře tak, aby prostřednictvím jejích zkušeností bylo dosaženo vyšší výkonnosti. „Chceme omezit ad hoc přístup ve prospěch dlouhodobého strategického partnerství,“ uvedl.

-luc-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení