Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Actimel poprvé na autobusech a tramvajích

Externí autor6. 3. 2002




Cílem nové kampaně z dílny agentury The Media Edge pro společnost Danone je podpora prodeje produktu Actimel. Kampaň je na rozdíl od minulosti „umístěna“ poprvé na tramvajích a autobusech městské hromadné dopravy ve vybraných městech. Nákup těchto médií zprostředkovala společnost Rencar Praha.


Hlavním motivem kampaně je otázka upozorňující na zdravotní rizika lidí „Co když Vás ohrožují mikroby a stres?“ a  odpověď „Actimel pomáhá posilovat vaši přirozenou obranyschopnost“. Dopravní prostředky byly použity hlavně z důvodu cíleného oslovení spotřebitelů ve spojení s podlinkovými aktivitami. Kampaň v dopravních prostředcích není realizována samostatně. Stejného motivu je využito i ve fitness centrech a v čekárnách praktických lékařů. Zároveň jsou ve stejné době na veřejných prostranstvích rozdávány letáky a vzorky Actimelu. To vše je potom doprovázeno silnou TV podporou. Actimel je situován do šesti největších měst, Praha, Brno, Ostrava, Liberec, Plzeň, Olomouc.


obr1


obr2


-pda-


Zavřít reklamu

Americký filmový průmysl srazil loni náklady na výrobu a marketing

Starší článek

Rada prodloužila vysílací licenci stanice BBC do roku 2012

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.