Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britský novinář vyhrožuje ITV, že ji zažaluje kvůli pořadu Chcete být milionářem?

Redakce MAM6. 3. 2002

Britské komerční televizní stanici ITV hrozí, že na ni bude podána žaloba za údajné přisvojení si soutěžní hry Chcete být milionářem? ITV však jednoznačně odmítá, že by uvedenou soutěž ukradla. Informuje o tom britský deník The Guardian.
Jeden z britských novinářů měl totiž v roce 1997 ITV nabídnout velmi podobnou vědomostní soutěž Help. Rovněž jeho formát počítal s moderátorem sedícím na “horkém křesle” uprostřed studia a soutěžícím, který má možnost oslovit publikum nebo přátele v případě nesnází. Podle novinářova tvrzení ITV nejprve o jeho nápad projevila zájem, později se však od něj odklonila.
ITV ale tvrdí, že na formátu pracovala delší dobu ještě před tím, než se na ní novinář obrátil, a jeho argumentaci tak považuje za neopodstatněnou.

-mav-

×

Podvodníci v USA připravili nakupující přes internet o milióny

Starší článek

Teletext Expres ČT2 byl v době olympiády nejvíce sledovaným

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více