AVR vítá záměr ministerstva odstranit nelegální billboardy z dálnic

26. 3. 2002 18:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Asociace pro venkovní reklamu uvítala záměr ministerstva dopravy odstranit přibližně čtyři stovky nepovolených billboardů u českých dálnic a silnic první třídy, řekl prezident AVR Miroslav Bátěk. Zároveň připustil, že problém „černých“ reklamních poutačů se v týká i členů Asociace, ale jen v menšině případů.
Firmy zastoupené v AVR se podle Báťka v červenci 1998 dohodly, že již nepostaví žádný nepovolený billboard. Jednotliví členové však vlastní určité množství černých poutačů vystavěné před tímto datem. „Důvodem ilegální výstavby tehdy bylo dlouhé řízení o povolení stavby, které často trvalo řadu měsíců až let,“ dodal Bátěk.
Členové AVR měli v roce 1998 asi 15 procent nelegálních billboardů. „Asociace ale vyvíjela tlak na jejich postupné odstraňování nebo legalizaci, takže jejich současný podíl není větší než pět procent,“ uvedl Bátěk.
Bátěk se domnívá, že opatření ministerstva postihne mnohem více společnosti, které nejsou členy AVR. Podíl Asociace na trhu bilboardů by se tak mohl ještě zvýšit.
O záměru ministerstva odstranit do půl roku nelegální billboardy informoval v posledním čísle týdeník Euro. Poutače, jejichž vinou stát přijde ročně asi o jednu miliardu korun, budou zakryty igelitem a poté případně odřezány od podstavců. Celá akce má stát přibližně pět miliónů korun.
Asociace pro venkovní reklamu vznikla v roce 1996 a zastupuje společnosti tvořící přibližně 75 procent trhu. Součástí AVR je i firma QUO, která vlastní podél českých dálnic a silnic první třídy asi 1500 billboardů. Podle AVR jsou všechny legální.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.