Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Autor marketingové bible přednášel opět v Praze

Redakce MAM26. 3. 2002

Včera proběhl v Praze středoevropský seminář „marketingového guru“ Philipa Kotlera nazvaný „Marketingové impulsy v nové ekonomice“. Jeho přednáška zahrnovala tři hlavní body a sice otázku dnes tolik módního přístupu k zákazníkům CRM, dalším bodem byla síla značky a třetí bod jeho semináře se věnoval využití internetu v marketingu.
Philip Kotler je profesorem mezinárodního marketingu na J.L.Kellog Graduate School of Management, Nortwestern Univerzity ve státě Illinois a jeho v pořadí již čtvrtou návštěvu Prahy organizovala poradenská společnost Bauer Consulting. K nejznámějším Kotlerovým publikacím patří Marketing Management, které se přezdívá „Bible marketingu“. Právě o její desáté rozšířené vydání , které zachycuje dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií a e-businessu na marketingově orientované manažerské řízení a na ekonomiku firmy, se opíral i jeho včerejší seminář.

-bob-

×

Opel oficiálním partnerem pařížského Disneylandu

Starší článek

Poslanci ODS obviňují ostravské studio ČT z nevyváženosti zpráv

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více