Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ARBOmedia oficiálně oznámila zastoupení Fox Kids v ČR

Redakce MAM7. 3. 2002

Jak jsme již avizovali v pondělním vydání M&M, společnost ARBOmedia začne zastupovat dětský animovaný kanál Fox Kids při prodeji reklamy. Dnes oficiálně oznámila, že byla pověřena prodejem reklamního prostoru pan-evropského televizního kanálu Fox Kids pro území střední a východní Evropy.
V ČR přináší Fox Kids dětským divákům 13 hodin pohádek, příběhů a seriálů v plném českém dabingu denně prostřednictvím distribučního kanálů UPC, Intercable CZ a TES Media. Výhradně dětem určený televizní kanál Fox Kids je nejrychleji se rozšiřující televizí s evropským pokrytím. Stanice šířená prostřednictvím satelitního resp. kabelového vysílání dokázala během 4 let pokrýt 25 milionů předplatitelů. Vznikl i středo- a východoevropský kanál, který od roku 2001 vysílá pro Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko.
V duchu orientace stanice na středo- a východoevropský region je i  uzavření smlouvy o zastupování při prodeji reklamního prostoru se společností ARBOmedia.net Europe. Na český trh přináší ARBOmedia nabídku reklamního prostoru Fox Kids počínaje březnem letošního roku.

-mav-

×

Nemocnice na kraji města začne s natáčením v dubnu

Starší článek

Odbory veřejnoprávních médií chtějí bojovat proti privatizaci ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více