Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Američané využívají internet rozvážněji

Redakce MAM4. 3. 2002

Američané využívají internetu rozvážněji, protože přesouvají pozornost k pečlivějšímu využívání všech možností, které síť nabízí. Vyplynulo to z průzkumu Pew Internet & American Life Project, který uskutečnil srovnání internetových zvyků u 1501 lidí v letech 2000 a 2001.
Podle průzkumu se rozvážnější používání internetu projevilo méně častým používáním elektronické pošty, avšak pro sdělovaní skutečně důležitých věcí, a lepším využíváním času na síti, například pro vyhledávání pracovních příležitostí a různých rezervací a dále pro nákupy a obchodování s cennými papíry.
“Lidé jsou rozvážnější. Jde o to, jak se internet včleňuje do každodenního rytmu života,” uvedl Lee Rainie, který výzkumný projekt vedl.
Elektronickou poštu využívalo v březnu 2000 ke každodennímu kontaktu s příbuznými 21 procent uživatelů internetu, zatímco o rok později jen 12 procent. Ve stejném období však stoupl z 37 na 44 procent počet uživatelů, kteří elektronickou poštou sdělovali své obavy a starosti, a z 45 procent na 56 procent počet uživatelů, kteří hledali radu. Podobný trend se projevil v e- mailovém styku s přáteli.
Průměrná doba jednoho sezení u internetu se zkrátila v tomto období z devadesáti na 83 minut, ale díky větší zručnosti a jasnější cílenosti při vyhledávání informací se dařilo uživatelům čas efektivněji využít.

-čtk-

×

“Slovenská Nova” zahájila vysílání

Starší článek

Správce dnes draží 250 zakázaných českých domén

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více