Cílem nové kampaně z dílny agentury The Media Edge pro společnost Danone je podpora prodeje produktu Actimel. Kampaň je na rozdíl od minulosti “umístěna” poprvé na tramvajích a autobusech městské hromadné dopravy ve vybraných městech. Nákup těchto médií zprostředkovala společnost Rencar Praha.
Hlavním motivem kampaně je otázka upozorňující na zdravotní rizika lidí “Co když Vás ohrožují mikroby a stres?” a odpověď “Actimel pomáhá posilovat vaši přirozenou obranyschopnost”. Dopravní prostředky byly použity hlavně z důvodu cíleného oslovení spotřebitelů ve spojení s podlinkovými aktivitami. Kampaň v dopravních prostředcích není realizována samostatně. Stejného motivu je využito i ve fitness centrech a v čekárnách praktických lékařů. Zároveň jsou ve stejné době na veřejných prostranstvích rozdávány letáky a vzorky Actimelu. To vše je potom doprovázeno silnou TV podporou. Actimel je situován do šesti největších měst, Praha, Brno, Ostrava, Liberec, Plzeň, Olomouc.
obr1
obr2
-pda-