Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zhruba každý šestý dospělý Čech nespí a sleduje hokej

Redakce MAM18. 2. 2002

Zhruba každý šestý dospělý Čech v současnosti nespí a sleduje přenosy z olympijských hokejových zápasů českého týmu. Jeho úvodní zápas na ZOH v Salt Lake City totiž v sobotu v noci sledovalo téměř 1,5 miliónu televizních diváků, vyplývá z výsledků peoplemetrového měření společnosti TNS. Výsledky poskytlo mediální zastupitelství České televize, firma ArboMedia.
První zápas českých hokejistů s Němci tak v sobotu časně ráno sledovalo více než 17,5 procenta všech Čechů starších 15 let. Prim mezi nimi hráli muži, spánek jich oželelo více než 21 procent. Vítězný zápas však vidělo také více než pět procent všech dospělých žen. Díky vysokému zájmu fanoušků zaznamenal program ČT2, který zápas přenášel, více než 91procentní podíl na sledovanosti.
Výsledky měření sledovanosti dalšího vystoupení českých hokejistů se Švédy dnes časně ráno budou k dispozici v úterý.
První český medailový úspěch běžkyně na lyžích Kateřiny Neumannové sledovalo v úvodním závodě her 1,325 miliónu diváků starších 15 let a 93 tisíc dětí od čtyř do 14 let.

-čtk-

×

Ceny TýTý za rok 2001

Starší článek

Ve Francii vyšly první bezplatné noviny

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více