Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zájem českých diváků o olympijský hokej stále roste

Redakce MAM19. 2. 2002

Zájem českých diváků o vystoupení českých hokejistů na olympiádě stále roste, přestože přenosy hokejových utkání vysílá Česká televize až po půlnoci. “Zatímco první vystoupení českých hokejistů proti Němcům v sobotu časně ráno sledovalo asi 1,5 miliónu lidí, alespoň na část přenosu hokejového utkání ČR-Švédsko se v pondělí v noci dívaly téměř dva milióny lidí starších 15 let,” řekl Štěpán Wolde, marketingový ředitele ArboMedia, která prodává reklamní čas ČT.
Na celé utkání se Švédy se podle mluvčího České televize Davida Jiruška dívalo 14,1 procenta lidí starších 15 let, tedy 1,19 miliónu osob. To bylo 83 procent lidí, kteří v tu dobu seděli u obrazovek. Mezi diváky převládali muži nad ženami v poměru zhruba tři ku jedné.
První třetina utkání ČR-Kanada, které začalo až dnes v noci, přilákala 1,35 miliónu diváků starších čtyř let. Zápas Rusů s Finy zaujal 773 tisíce diváků od čtyř let výše.
Zájem diváků byl také o skoky na lyžích. Na závod družstev na můstku K 120 se přes dvě hodiny vydrželo dívat víc než 682 tisíc dospělých diváků.

-čtk-

×

Festival Prix Bohemia Radio se uskuteční v říjnu v Poděbradech

Starší článek

On-line sjednávání schůzek stále oblíbenější

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více