WPP popírá, že chce koupit Leagas Delaney

28. 2. 2002 11:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V reakci na článek zveřejněný v Guardianu agentura WPP popírá, že oslovila akcionáře Leagas Delaney s nabídkou na převzetí této agentury. Deník přitom na svém tvrzení trvá s tím, že to potvrdily zdroje blízké Leagas Delaney.
Koupí této agentury by WPP mělo vyřešit problémy s Red Cell a získat pro tuto čtvrtou nekvětší reklamní síť nové vedení. Martin Sorrell, šéf komunikační a mediální skupiny WPP, si údajně brousí zuby na tuto nezávislou reklamní agenturu, která má ve svém portfoliu reklamní rozpočet na značku Škoda Superb a proslavila se reklamami pro Adidas s Davidem Beckhamem a kampaní pro BBC pod názvem Perfect Day. V loňském roce agentura jednala ze stejných důvodů s kanadskou mediální skupinou Envoy Communications. Jejím záměrem bylo umožnit rozšíření mezinárodních aktivit agentury, které musely být po neúspěšném jednání odloženy na neurčito.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.