V reakci na článek zveřejněný v Guardianu agentura WPP popírá, že oslovila akcionáře Leagas Delaney s nabídkou na převzetí této agentury. Deník přitom na svém tvrzení trvá s tím, že to potvrdily zdroje blízké Leagas Delaney.
Koupí této agentury by WPP mělo vyřešit problémy s Red Cell a získat pro tuto čtvrtou nekvětší reklamní síť nové vedení. Martin Sorrell, šéf komunikační a mediální skupiny WPP, si údajně brousí zuby na tuto nezávislou reklamní agenturu, která má ve svém portfoliu reklamní rozpočet na značku Škoda Superb a proslavila se reklamami pro Adidas s Davidem Beckhamem a kampaní pro BBC pod názvem Perfect Day. V loňském roce agentura jednala ze stejných důvodů s kanadskou mediální skupinou Envoy Communications. Jejím záměrem bylo umožnit rozšíření mezinárodních aktivit agentury, které musely být po neúspěšném jednání odloženy na neurčito.
-gs-