Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

UPC rozšíří internet po kabelové televizi i do Brna

Redakce MAM22. 2. 2002

Společnost UPC ČR rozšíří podle svého zákaznického časopisu nabídku vysokorychlostního internetu po kabelové televizi z Prahy i do Brna. Služba pod názvem Mistral bude v Brně dostupná během dvou měsíců a podrobnosti firma oznámí na březnové tiskové konferenci.
V Praze Mistral využívá podle neoficiálních informací již okolo 10.000 domácností, což je o 170 procent více než v předchozím roce. Služba zaručuje neomezený přístup na internet za měsíční paušální poplatek od 980 korun. Rychlost připojení začíná na 128 kilobitech za sekundu, což je více než dvojnásobek rychlosti připojení přes telefonní linku.
Na internet nabízený UPC se v Praze může teoreticky napojit zhruba 200.000 domácností. V Brně bude mít tuto možnost zatím přes 60.000 domácností. Internet po kabelu nabízí v Praze ještě společnost TES Media.
Internet si podle průzkumů UPC objednávají především domácnosti s dětmi, podnikatelé, kteří připojení potřebují v povolání a “surfaři”, kteří na síti tráví i několik hodin denně.
Skupina UPC ČR je tuzemských největším provozovatelem kabelových sítí s 370.000 domácností připojených na kabelovou televizi. Skupinu tvoří společnost UPC, která vznikla přejmenováním Kabelu Plus, a bývalý Dattelkabel a Kabel Net.

-čtk-

×

Connery lepším reklamním hercem než Clinton

Starší článek

Portály Atlas loni zdvojnásobily tržby na 43,5 miliónu Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více