Universal McCann má rozpočet na T-Mobile

22. 2. 2002 16:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální rozpočet společnosti Deutche Telecom (prostřednictvím nizozemského konsorcia Cmobil většinového akcionáře Radiomobilu) pro jednotlivé evropské země včetně české republiky získala síť Universal McCann. Informaci časopisu Marketing&Media potvrdil marketingový ředitel Radiomobilu Robert Chvátal. Jedná se o mediální rozpočet věnovaný na změnu značky Paegas v T-Mobile ve výši několika set milionů korun.
Česká pobočka Universal McCann, však podle zástupce ředitele Marka Svobody zatím nemůže k připravované kampani poskytnout detailnější informace. Ty by měly být k dispozici během 14 dní, kdy také budou jasné veškeré souvislosti se vznikem nové mediálni agentury spadajici do uskupeni Magna Global, a která bude řízená německou centrálou Universal McCann odkud je i koordinována veškerá aktivita T-mobilu.
Rozpočet pro zaváděcí kampaň na novou značku T-Mobile bude však pravděpodobně vyčleněný přímo z německé centrály, takže by se uvedení nové značky nemělo nikterak dotknout stávající mediální agentury Radiomobilu OMD.

-krč-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.