Mediální rozpočet společnosti Deutche Telecom (prostřednictvím nizozemského konsorcia Cmobil většinového akcionáře Radiomobilu) pro jednotlivé evropské země včetně české republiky získala síť Universal McCann. Informaci časopisu Marketing&Media potvrdil marketingový ředitel Radiomobilu Robert Chvátal. Jedná se o mediální rozpočet věnovaný na změnu značky Paegas v T-Mobile ve výši několika set milionů korun.
Česká pobočka Universal McCann, však podle zástupce ředitele Marka Svobody zatím nemůže k připravované kampani poskytnout detailnější informace. Ty by měly být k dispozici během 14 dní, kdy také budou jasné veškeré souvislosti se vznikem nové mediálni agentury spadajici do uskupeni Magna Global, a která bude řízená německou centrálou Universal McCann odkud je i koordinována veškerá aktivita T-mobilu.
Rozpočet pro zaváděcí kampaň na novou značku T-Mobile bude však pravděpodobně vyčleněný přímo z německé centrály, takže by se uvedení nové značky nemělo nikterak dotknout stávající mediální agentury Radiomobilu OMD.
-krč-