Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

U dálnic stojí přes 100 billboardů bez souhlasu ministerstva

Redakce MAM11. 2. 2002

U tuzemských dálnic je umístěno 138 reklamních poutačů, které nemají potřebné povolení ministerstva dopravy a spojů. Bez jeho souhlasu totiž nesmí stát 250 metrů od dálnice žádný reklamní poutač. Píše o tom nejnovější číslo týdeníku Euro.
Majitelé těchto billboardů podle listu neplatí státu žádné poplatky a státní pokladna tím ročně přichází zhruba o miliardu korun. Billboardy navíc ohrožují bezpečnost jízdy, protože odvádějí pozornost řidičů od řízení a při větrných poryvech hrozí jejich zřícení.
Dodává, že ministerstvo proti načerno umístěným reklamám nebojuje. “Kromě toho, že na konci loňského roku bylo na příkaz ministerstva dopravy zakryto plachtou 15 neschválených billboardů, nepodnikl úřad proti černým reklamám nic,” uvádí.
Od července letošního roku vstoupí v platnost další novela zákona, která umožní úřadům zbavit se nepovoleného billboardu do čtyřiceti dnů. Euro dodává, že problém schvalování reklamních ploch neexistuje jen u dálnic, se stejnými potížemi se potýká reklama na dalších veřejných místech.

-čtk-

×

Kirch možná oznámí prodej vydavatelství Springer již tento týden

Starší článek

Internet v současnosti používá 30 procent dospělých v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více