Týden bude vydávat nový časopis

25. 2. 2002 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

Na domácím trhu by se měla v druhé polovině dubna objevit česká obdoba německého týdeníku Stern. Podle informací z několika důvěryhodných zdrojů časopisu Marketing & Media začne obdobně laděný týdeník jako Stern vydávat společnost Mediacop, která je zároveň vydavatelem úspěšného časopisu Týden. Nový týdeník by tedy neměl vycházet v licenci Sternu, ten má sloužit pouze jako předloha. Velikost formátu by ale měla být shodná. Podle našich informací má celý projekt na starosti dosavadní šéfredaktor Týdne Dalibor Balšínek, v čele nového týdeníku by ale stanout neměl. Balšínek se však k novému projektu odmítá jakkoli vyjadřovat.
Dostupné informace také hovoří o tom, že součástí nového týdeníku bude i televizní magazín. V uplynulém týdnu měl také proběhnout tendr na kreativní zpracování připravovaného časopisu. Účastnit se jej mají agentury Euro RSCG, Ogilvy & Mather, Leo Burnett a Zero.
Týdeník Der Stern patří v Německu k nejlépe prodávaným týdeníkům vůbec. Stern patří vydavatelství Gruner&Jahr. Sám sebe charakterizuje jako časopis, který filtruje a interpretuje nejdůležitější informace napříč všemi obory. To je také důvod, proč na jeho stránkách najdete to nejdůležitější od politiky, ekonomiky, vědy a kultury až po lifestylová témata. Čtenost tohoto magazínu, který je mimo jiné distribuován i v Rakousku, dosahuje jen v Německu 7,7 mil. čtenářů. Dlouhou dobu byl charakteristický titulní stránkou, která hojně využívala karikatury a ilustrací. V minulém roce prošel výrazným relaunchem.

-red-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.