Tržby mediální firmy Vivendi loni vzrostly na 57 miliard eur
Francouzsko-americký mediální gigant Vivendi Universal zvýšil v minulém roce tržby na 57,36 miliardy eur z 41,58 miliardy eur v roce 2000. Letos se očekává další růst tržeb, a to minimálně o deset procent, uvedla dnes společnost.
Výsledek je příznivější než odhady analytiků, kteří počítali s růstem tržeb pouze na 56,246 miliard eur. Tržby hudební divize prudce narostly na 6,56 miliardy z předloňských 495 miliónů eur. Filmová a televizní divize dosáhla tržeb 9,501 miliardy eur ve srovnání s 4,248 miliardy v roce 2000. Tržby zvýšila i vydavatelská a internetová divize. Vydavatelské divizi stouply tržby o 746 miliónů na 4,286 miliardy a internetové divizi o 81 miliónů na 129 miliónů eur. Ke snížení tržeb na 151 miliónů eur ze 1,685 miliardy v roce 2000 došlo u neklíčových aktivit firmy.
Divize pro služby v oblasti vody a odpadů Vivendi Environment, v níž vlastní Vivendi Universal 72 procent, skončila s růstem tržeb o 2,8 miliardy na 29,094 miliardy eur. Vivendi Environment působí ve vodohospodářství, energetice, zpracování odpadů a v oblasti průmyslového úklidu ve více než 100 zemích.
V letošním roce Vivendi počítá s dalším růstem tržeb. “Naše výsledky za rok 2001 nás upevnily v přesvědčení, že můžeme dosáhnout našeho růstového cíle i v roce 2002,” uvedla firma v prohlášení. Pro letošek si firma stanovila za cíl zvýšit tržby minimálně o deset procent.
-čtk-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
