Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tržby mediální firmy Vivendi loni vzrostly na 57 miliard eur

Redakce MAM11. 2. 2002

Francouzsko-americký mediální gigant Vivendi Universal zvýšil v minulém roce tržby na 57,36 miliardy eur z 41,58 miliardy eur v roce 2000. Letos se očekává další růst tržeb, a to minimálně o deset procent, uvedla dnes společnost.
Výsledek je příznivější než odhady analytiků, kteří počítali s růstem tržeb pouze na 56,246 miliard eur. Tržby hudební divize prudce narostly na 6,56 miliardy z předloňských 495 miliónů eur. Filmová a televizní divize dosáhla tržeb 9,501 miliardy eur ve srovnání s 4,248 miliardy v roce 2000. Tržby zvýšila i vydavatelská a internetová divize. Vydavatelské divizi stouply tržby o 746 miliónů na 4,286 miliardy a internetové divizi o 81 miliónů na 129 miliónů eur. Ke snížení tržeb na 151 miliónů eur ze 1,685 miliardy v roce 2000 došlo u neklíčových aktivit firmy.
Divize pro služby v oblasti vody a odpadů Vivendi Environment, v níž vlastní Vivendi Universal 72 procent, skončila s růstem tržeb o 2,8 miliardy na 29,094 miliardy eur. Vivendi Environment působí ve vodohospodářství, energetice, zpracování odpadů a v oblasti průmyslového úklidu ve více než 100 zemích.
V letošním roce Vivendi počítá s dalším růstem tržeb. “Naše výsledky za rok 2001 nás upevnily v přesvědčení, že můžeme dosáhnout našeho růstového cíle i v roce 2002,” uvedla firma v prohlášení. Pro letošek si firma stanovila za cíl zvýšit tržby minimálně o deset procent.

-čtk-

×

Počet mobilních telefonů bude brzy vyšší než počet pevných linek

Starší článek

Kirch možná oznámí prodej vydavatelství Springer již tento týden

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více