Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tisíce výtisků bezplatného deníku Metro skončily v Seině

Redakce MAM26. 2. 2002

Tisíce výtisků deníku Metro, který je čtenářům k dispozici zdarma, dnes v Paříži skončilo v řece Seině. Syndikáty, které kontrolují distribuci tisku ve Francii, totiž chtějí jeho šíření zabránit.
Kamión převážející noviny byl zadržen v sedm hodin ráno a tisíce výtisků skončily v Seině u Quai d’Ivry ve východní části metropole, řekl mluvčí švédského koncernu.
Od 19. února, kdy začal být deník Metro v Paříži rozšiřován, se tiskne v Lucembursku. Odbory tiskařů Livre-CGT totiž nesouhlasily s dohodou o tištění novin v tiskárně listu France Soir.
Již první den, kdy bezplatné noviny vyšly, byly tisíce jejich exemplářů zkonfiskovány a rozházeny po pařížských ulicích. V dalších dnech byli napadeni jejich kolportéři.
Švédský koncern Metro, který již pronikl do dvaceti měst čtrnácti evropských zemí a který má 6,6 miliónu čtenářů, naráží ve Francii na tuhý odpor odborů, které požadují, aby byly všechny deníky, ať už jsou zdarma či nikoli, tištěny a rozšiřovány “podle pravidel profese”, protože se obávají o svá místa.
Francouzská ministryně kultury a spojů Catherine Tascaová vyzvala 20. února obě strany, aby jí v co nejkratší době předložily studie vlivu bezplatných novin na postavení ostatních tiskovin.

-čtk-

×

Vydavatel volně dostupných novin Metro v Argentině zbankrotoval

Starší článek

Olympiáda v Salt Lake City měla menší sledovanost než Nagano

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více