Etiketám osmi produktů společnosti Stock Plzeň bude napříště vévodit výrazný nápis “Božkov”. Produktová řada “Božkov” bude mít nejen jednotnou vizuální podobu, ale obdobnou marketingovou podporu. Nový design řady “Božkov” by měl zviditelnit produkty Stocku Plzeň na pultech obchodů, umožnit jejich snadnou identifikaci, ale především podstatně ztížit možnosti padělání.
Změny v designu se týkají tradičních lihovin Rum Božkov, Vodka Božkov, Meruňka Božkov a likérů Peprmint Božkov, Griotte Božkov a Vaječný likér Božkov. Jinou podobu získávají rovněž loňské novinky Jablko Božkov a Višeň Božkov.
“Nový design jsme pečlivě testovali tak, aby odpovídal požadavkům konzumentů toho kterého nápoje. Jednotná vizáž usnadní spotřebitelům orientaci. Tradici se vymykají Jablko a Višeň, jejichž design je velmi nekonvenční. Reagujeme tím na skutečnost, že tyto výrobky mají v oblibě především mladí lidé,” uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň Richard Švéda.
“Omlazení” všech produktů se projevilo především na jejich přední etiketě. Ta má vždy zcela novou podobu, které vévodí výrazný nápis Božkov doplněný názvem konkrétního výrobku. Chuť a náladu evokuje obrázek charakterizující nápoj – například v případě Griotte Božkov to jsou višně, u Peprmintu Božkov zase mátové lístky apod.
Změnou, která výrazně ztíží život nejrůznějším padělatelům a plagiátorům, jsou nové dlouhé uzávěry, které pokrývají nejen vršek lahve, ale i podstatnou část hrdla. Jejich výroba je totiž výrazně technologicky náročnější a dražší než napodobení klasických uzávěrů.
Produkty řady “Božkov” jsou nyní stáčeny do nových lahví, které jsou oproti minulosti nižší a zhruba o desetinu lehčí. Tím se snižují náklady na dopravu a zatížení životního prostředí. Všechny lahve lze snadno identifikovat podle toho, že mají v dolní části vyražen nápis “Božkov”. Řada “Božkov” se představí zákazníkům v nejbližší době. Podobným omlazením prošly již v loňském roce dvě Fernet Stock a Fernet Stock Citrus.
obr1
obr2
obr3
obr4
obr5
obr6
obr7
obr8
-bob-