Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stock Plzeň vytvořil novou produktovou řadu

Redakce MAM25. 2. 2002




Etiketám osmi produktů společnosti Stock Plzeň bude napříště vévodit výrazný nápis “Božkov”. Produktová řada “Božkov” bude mít nejen jednotnou vizuální podobu, ale obdobnou marketingovou podporu. Nový design řady “Božkov” by měl zviditelnit produkty Stocku Plzeň na pultech obchodů, umožnit jejich snadnou identifikaci, ale především podstatně ztížit možnosti padělání.


Změny v designu se týkají tradičních lihovin Rum Božkov, Vodka Božkov, Meruňka Božkov a likérů Peprmint Božkov, Griotte Božkov a Vaječný likér Božkov. Jinou podobu získávají rovněž loňské novinky Jablko Božkov a Višeň Božkov.


“Nový design jsme pečlivě testovali tak, aby odpovídal požadavkům konzumentů toho kterého nápoje. Jednotná vizáž usnadní spotřebitelům orientaci. Tradici se vymykají Jablko a Višeň, jejichž design je velmi nekonvenční. Reagujeme tím na skutečnost, že tyto výrobky mají v oblibě především mladí lidé,” uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň Richard Švéda.


“Omlazení” všech produktů se projevilo především na jejich přední etiketě. Ta má vždy zcela novou podobu, které vévodí výrazný nápis Božkov doplněný názvem konkrétního výrobku. Chuť a náladu evokuje obrázek charakterizující nápoj – například v případě Griotte Božkov to jsou višně, u Peprmintu Božkov zase mátové lístky apod.


Změnou, která výrazně ztíží život nejrůznějším padělatelům a plagiátorům, jsou nové dlouhé uzávěry, které pokrývají nejen vršek lahve, ale i podstatnou část hrdla. Jejich výroba je totiž výrazně technologicky náročnější a dražší než napodobení klasických uzávěrů.


Produkty řady “Božkov” jsou nyní stáčeny do nových lahví, které jsou oproti minulosti nižší a zhruba o desetinu lehčí. Tím se snižují náklady na dopravu a  zatížení životního prostředí. Všechny lahve lze snadno identifikovat podle toho, že mají v dolní části vyražen nápis “Božkov”. Řada “Božkov” se představí zákazníkům v nejbližší době. Podobným omlazením prošly již v loňském roce dvě Fernet Stock a Fernet Stock Citrus.


obr1


obr2


obr3


obr4


obr5


obr6


obr7


obr8


-bob-


×

DHL novým hlavním sponzorem týmu Jordan F1

Starší článek

British Telecom sníží cenu internetu téměř na polovinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více